Flere av våre kunder benytter Vanberg-portalen til bestilling av markedsmateriell, aksidenstrykksaker og profilartikler. Produktene kan tilpasses av bestiller, være statiske eller lagervare. Vi tilpasser løsningen til hver enkelt kunde og håndterer produksjon, lagerhold og distribusjon.

Portalen vår fyller daglig behovene til blant andre VVS-kjeder, hotellkjeder, bilforhandlere, eiendomsbransjen, kommune og fylkeskommune.

Ideelt for kjeder, forhandlernettverk, engros-handel og større bedrifter som ønsker:

  • enkle bestillingsrutiner
  • rask håndtering
  • direkte bestilling fra avdeling
  • direkte levering til avdeling
  • kvalitetssikring av grafisk profil på tvers av avdelinger
  • støtte for flere språk

Kontakt oss i dag og fortell om dine behov.

Får du mange telefoner hver gang en avdeling trenger nye visittkort, konvolutter, kulepenner osv?

Da kan en markedsportal være løsningen.

Du eliminerer en god del spørsmål, og ikke minst muligheten for at profilen blir «bare justert litt» fra avdeling til avdeling.